Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Ρομπόπουλος: “Στο επόμενο κατεπείγον νομοσχέδιο, παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω”!


http://www.zoomnews.gr/?p=66582
Το να έρχονται νομοσχέδια με τη μορφή του κατεπείγοντος και να… ψηφίζονται από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ στο πιτς φιτιλι, έχει εκνευρίσει αρκετούς εξ αυτών. Σήμερα, μιλώντας στον ΒΗΜΑ FM, ο Θωμάς Ρομπόπουλος, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ που είπε χθες ότι ψηφίζει τον προϋπολογισμό γιατί “δίνει μία τελευταία ευκαιρία στην κυβέρνηση”, προειδοποίησε ότι δε θα ξαναψηφίσει νομοσχέδιο με τη μορφή του κατεπείγοντος. «Δεν μπορείς να έρχεσαι να μου δίνεις ένα προϋπολογισμό και να μου πεις, αυτός είναι ψήφισε τον, ή να έρθουν τα νομοσχέδια με την μέθοδο του κατεπειγόντως να ψηφιστούν χωρίς να συζητηθούν, θέλει συζήτηση, θέλει διεξοδική συζήτηση…» είπε ο κ. Ρομπόπουλος και πρόσθεσε: «Αυτό λοιπόν είπα τελευταία φορά, δεν θα ξαναεπαναληφθεί τουλάχιστον από εμένα» τόνισε, ενώ πρόσθεσε για το τι σημαίνει η προειδοποίηση: «Δηλαδή παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω, απλά».
Ο κ. Ρομπόπουλος δήλωσε πάντως ότι στην περίπτωση αυτή δεν θα ανεξαρτητοποιηθεί, αλλά ότι θα επιστρέψει στις επιχειρήσεις του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου